RENAULT SCENIC VISION
ZNOVUOBJAVENIE ÁUT PRE ŽIVOT
Renault Scenic Vision je koncepčné vozidlo s elektrickým pohonom a vodíkom na predĺženie dojazdu. Z hľadiska ochrany životného prostredia, bezpečnosti a začlenenia je stelesnením strategických záväzkov Renault v oblasti udržateľného rozvoja.
Renault Scenic Vision sa zameriava na pokrokový dizajn a funkcie, pričom využíva najmä recyklované a recyklovateľné materiály a posúva mobilitu do novej éry.
1.
koncepčné vozidlo H₂-Techvodíkový elektrický hybrid
95 %
recyklovateľných súčasťou je aj batéria
70 %
recyklované materiály
24 %
extra výhľad
Renault Scenic Vision spája dizajn s efektívnosťou, cenovou dostupnosťou a environmentálnou udržateľnosťou a skúma úplne nový spôsob dopravy. Renault Scenic Vision predstavuje novú rétoriku veľkorysých tvarov s mäkkými a štruktúrovanými krivkami.
95 % materiálov koncepčného vozidla Renault Scenic Vision vrátane batérie je recyklovateľných. 70 % materiálov v tomto koncepčnom vozidle už bolo recyklovaných. 100 % materiálov vo vozidle, ktoré prichádzajú do kontaktu s cestujúcimi, bolo recyklovaných.
HYBRIDNÝ POHON:
elektrické potešenie rozšírené o vodík
Synchrónny elektromotor s vinutým rotorom novej generácie poskytuje výkon 160 kW bez použitia vzácnych prvkov. Recyklovateľná batéria s kapacitou 40 kWh, ktorá sa vyrába vo Francúzsku, je o polovicu ľahšia, lacnejšia a kompaktnejšia ako batéria ekvivalentného elektromobilu.
Kapacitu elektrickej batérie 40 kWh dopĺňa palivový článok s výkonom 16 kW, ktorý predlžuje dojazd. Stačí jedna zastávka kratšia ako 5 minút na natankovanie zeleného vodíka a môžete prejsť viac ako 800 km bez nutnosti dobíjania. Znižuje sa tak vaša uhlíková stopa.
Už žiadne obmedzenia vďaka predĺženiu dojazdu pomocou vodíka. Pri jazde môžete naplno využívať výhody elektrického pohonu s okamžitou akceleráciou, tichou jazdou a bez vibrácií. Vozidlo vypúšťa iba vodu, takže počas jazdy neznečisťuje životné prostredie.
90 % nehôd je spôsobených ľudskou chybou v kombinácii so zlými dopravnými podmienkami. Safety Coach pomáha vodičovi predvídať rizikové oblasti a správanie. V kombinácii so štandardnými palubnými bezpečnostnými systémami pomáha znížiť počet nehôd až o 70 %.
MONITORING ZDRAVIA
Známky únavy a vyčerpania sú monitorované pomocou kamery a senzorov umiestnených vo volante.
„HAPTICKÝ“ PLYNOVÝ PEDÁL
Ak sa zistí nebezpečenstvo, pedál zavibruje, aby vodič uvoľnil nohu z pedálu.
RIADENIE POD KONTROLOU
Senzory umiestnené vo vozidle analyzujú rôzne parametre (zrýchlenie, plynulosť jazdy, nedostatok pozornosti, rýchlosť a ďalšie). V prípade potenciálne nebezpečných situácií zasiahne Safety Coach tak, aby sa predišlo dopravnej nehode.
ZLEPŠENIE VÝHĽADU Z VOZIDLA O 24 %
Kapota zmizne zo zorného poľa vodiča vďaka obrazu z prednej kamery, ktorý sa premieta na priehľadný displej na prístrojovej doske. Poskytuje o 24 % lepší výhľad dopredu pre bezpečnejší a jedinečný zážitok z jazdy.
10 KONFIGUROVATEĽNÝCH OBRAZOVIEK S MINIAPLIKÁCIAMI
10 prispôsobiteľných, intuitívnych a konfigurovateľných obrazoviek je určených pre rôzne funkcie, ako je teplota, srdcový tep, hudba, multimédiá atď.
objavte tiež...
koncepčné vozidlá Renault
Zažite inovácie prostredníctvom koncepčných vozidiel, ktoré ukazujú cestu budúcim vozidlám Renault.
nový modelový rad Renault
Electrické, hybridní alebo plug-in hybrid... Nájdite vozidlo Renault, ktoré vám vyhovuje.
95% recyklovateľné: v súlade s európskou smernicou 2005/64/EC o schválení typu recyklácie. Postupujte podľa aktuálnych recyklačných kanálov pre diely a materiály s ukončenou životnosťou.
70 % recyklovaných materiálov: ZHCB nepoužíva žiadne suroviny a obsahuje 70 % recyklovaných materiálov pochádzajúcich z existujúcich recyklačných kanálov alebo budúcich kanálov vo vývoji na rok 2030+. Toto je jeden z hlavných bodov kruhového designu používaných v našich budúcich vozidlách.
Prvé koncepčné vozidlo H2-tech: podľa internej porovnávacej štúdie z marca 2022 sa jedná o prvé koncepčné vozidlo s palivovým článkom s výkonom 16 kW na osobnom vozidle, ktoré predlžuje dojazd 40 kWh elektrickej batérie (predlžovač dojazdu)