"Renault Clio v hybridnej verzii kombinuje hladký spaľovací motor s hlavným a prídavným elektromotorom a navyše technologicky unikátne riešenou prevodovkou. Na spotrebu však táto kombinácia nemala až tak priaznivý vplyv, ako sme očakávali." – autor Martin Domček.
Renault Clio E-Tech hybrid
Originálne je riešená sekvenčná multi-mode prevodovka. Tá totiž vôbec nemá klasickú spojku, synchronizáciu namiesto nej zabezpečuje elektromotor. Má štyri rýchlosti pre spaľovací motor a dve pre elektromotor. Takže v čisto elektrickom režime (auto sa vďaka tejto spojke vždy rozbieha v elektrickom režime) sú k dispozícii dva stupne, v čisto spaľovacom štyri a v hybridnom celkovo osem.
test Renault Clio E-Tech hybrid
Po technickej stránke sa radí k full-hybridom, čo značí, že má elektromotor a batériu s kapacitou, ktorá mu umožní čisto elektrický dojazd rádovo v jednotkách kilometrov. Na druhú stranu – takúto batériu s kapacitou 1,2 kWh netreba externe nabíjať, Clio to zvládne samo aj vďaka rekuperácii, ktorá je navyše pri tomto aute naozaj efektívna.