Potrebujete viac informácií o našom multimediálnom systéme Easy Link?
Bluetooth®, Android Auto™ a Apple Carplay™, pripojené služby, Renault Connect Store, My Renault aplikácia atď. Pozrite si odpovede na vaše často kladené otázky.
Váš telefón môžete prepojiť s Easy Link cez Bluetooth® a:
Uistite sa, že vo vašom smartfóne je nainštalovaná najnovšia verzia softvéru.
Aby ste mohli spustiť test, potrebujete vedieť:
Poznámka: Niekoľkokrát do roka testuje Renault širokú škálu telefónov, aby zabezpečil kompatibilitu rôznych funkcií dostupných na palube. Váš telefón ešte nemusel byť testovaný našimi tímami a niektoré funkcie nemusia byť vždy dostupné pri niektorých modeloch telefónov.
Krok 1: Skontrolujte, či je telefón správne spárovaný s Easy Link a či je aktivovaná funkcia médií (ikona médií je označená nabielo).
Poznámka: Ak máte problémy so spárovaním telefónu, prečítajte si ČKO „Nemôžem spárovať svoj telefón s Easy Link“ v tej istej sekcii pomocníka.
Krok 2: Po spárovaní telefónu so systémom Easy Link prejdite do ponuky multimédií a kliknite na položku Médiá. Zvoľte „Bluetooth®“ ako zdroj hudby a vyberte si hudbu na svojom telefóne.
Poznámka: Niektoré telefóny neaktivujú funkciu médií, pokiaľ neobsahujú aspoň jeden hudobný súbor. Skontrolujte, či máte v pamäti telefónu aspoň jednu skladbu.
Váš telefón je možné spárovať s Easy Link cez Bluetooth® stlačením miniaplikácie „Telefón“ alebo, ak už je pripojený iný telefón, stlačte skratku „Telefón“ v hornej časti obrazovky.
Ak chcete spárovať telefón so systémom Easy Link, postupujte takto:
Vo vašom telefóne:
V hlavnej ponuke Easy Link:
Poznámka: Multimediálny systém môže uložiť až 6 telefónov.
Ak nemáte povolenú synchronizáciu kontaktov, môžete tak urobiť neskôr. V ponuke „Bluetooth®“ vášho telefónu vyberte „RENAULT“ a potom „synchronizujte kontakty“.
Krok 1: Skontrolujte, či je telefón správne spárovaný so systémom Easy Link.
Poznámka: Ak máte problémy so spárovaním telefónu, prečítajte si v ČKO „Ako môžem prepojiť telefón s Easy Link?“ v tej istej sekcii pomocníka.
Krok 2: Ak chcete uskutočniť hovor, prejdite do ponuky telefónu a stlačte „Kontakty“. Vaše kontakty sa automaticky importujú na obrazovku Easy Link. Vyberte kontakt, ktorému chcete zavolať, a ťuknutím číslo vytočte.
Hovor môžete uskutočniť výberom:
Ak chcete prijať hovor, môžete ho prijať priamo ťuknutím na zelené tlačidlo, ktoré sa zobrazí v hornej časti obrazovky.
Hovor môžete tiež prijať/ukončiť priamo stlačením tlačidla na volante.
Krok 1: Ak máte problémy so spárovaním telefónu s Easy Link, prečítajte si v ČKO „Ako môžem prepojiť telefón s Easy Link?“ v tej istej sekcii pomocníka.
Krok 2: Ak párovanie stále nefunguje, otestujte kompatibilitu telefónu online.
Aby ste mohli spustiť test, potrebujete vedieť:
Postup hľadania týchto informácií je vysvetlený v konkrétnych častiach na stránke overenia kompatibility.
Krok 3: Ak nenájdete pozitívne výsledky v našom on-line teste kompatibility alebo nemôžete nájsť svoje verzie v zozname:
Povolenie hlasového rozpoznávania Android Auto™: OK Google, máte niekoľko možností:
Spôsob 1: Stlačte a podržte tlačidlo „Push To Talk“ umiestnené na volante, kým nezaznie zvukový signál.
Spôsob 2: Keď používate Android Auto™, ťuknite na ikonu „mikrofón“ umiestnenú v pravom hornom rohu obrazovky. Potom začujete zvukový signál.
Spôsob 3: Vyslovte slová „Ok Google“ a Android Auto™ potom vydá zvukový signál.
Hlasové ovládanie OK Google vám umožňuje hlasom ovládať určité aplikácie, ako napríklad telefonovanie, prehrávanie hudby, odosielanie a odpovedanie na textové správy, používanie máp a získavanie trás, vytváranie pripomienok atď.
napr. „Volať ‚meno kontaktu‘“, „Poslať správu ‚meno kontaktu‘“, „Naplánovať trasu k ‚adresa‘“ atď.
Android Auto™ sa dodáva so 4 natívnymi aplikáciami:
Z Google Play Store si môžete nainštalovať ďalšie aplikácie, ktoré sú kompatibilné s Android Auto™, napríklad Waze, WhatsApp alebo Spotify a Deezer.
Zoznam kompatibilných aplikácií nájdete na tomto prepojení: g.co/androidauto.
Poznámka: Počas jazdy môžu byť v systéme Android Auto™ používané iba aplikácie certifikované spoločnosťou Google a stiahnuté do vášho smartfónu.
Najprv sa uistite, že sa nachádzate v oblasti, kde je prístupný CarPlay.
Ak chcete svoj iPhone prepojiť s Apple CarPlay™, postupujte podľa nasledujúcich krokov:
Poznámka: Spoločnosť Apple odporúča používať certifikované káble, aby nedošlo k odpojeniu alebo iným chybám.
Poznámka: Svoj iPhone môžete stále používať, aj keď je pripojený pomocou kábla USB.
Ak sú Wi-Fi a Bluetooth vypnuté, iPhone navrhuje ich zapnutie alebo pripojenie kábla USB. Apple CarPlay™ však môže fungovať iba s káblom USB. V dôsledku toho na svojom iPhone stlačte tlačidlo „Iba USB“
Na využívanie Apple CarPlay™ musíte mať iPhone 5 alebo novší model a iOS 7.1 alebo vyššiu verziu.
Poznámka: Na zabezpečenie kompatibility vášho smartfónu s Apple CarPlay™ odporúčame nainštalovať všetky dostupné aktualizácie softvéru.
synchronizovanie mojej aplikácie My Renault s mojím autom
vyhľadávanie adresy Google
Ak chcete získať prístup do Renault Connect Store, musíte si najprv vytvoriť účet v My Renault. Postupujte podľa nasledujúcich pokynov:
Poznámka: Svojím heslom chránite prístup do vášho účtu. Uchovávajte ho na bezpečnom mieste.
Poznámka: Ak v priečinku doručenej pošty nemáte aktivačný email, skontrolujte si priečinok nevyžiadanej pošty.
Ak chcete pridať svoje auto do svojho účtu My Renault, postupujte takto:
Poznámka: Ak ste si ešte nevytvorili svoj účet, prečítajte si naše ČKO „Ako získam prístup k Renault Connect Store?“ v tej istej sekcii pomocníka.
Poznámka: Ak nepoznáte VIN, prečítajte si naše ČKO „Kde nájdem svoje číslo VIN?“.
Vaše auto je teraz pridané k vášmu účtu My Renault.
Ak nemôžete pridať svoje vozidlo do virtuálnej garáže My Renault, postupujte podľa nasledujúcich pokynov:
Obchod Renault Connect Store umožňuje vykonávať niekoľko úkonov:
Poznámka: Na prístup do obchodu Renault Connect Store sa prihláste do svojho účtu My Renault a kliknite na kartu „Renault Connect Store“ .
Ak si chcete obnoviť pripojené služby:
Aby ste mohli využívať pripojené služby v aplikácii My Renault, musíte mať smartfón s niektorou z týchto softvérových verzií:
Ak chcete vytvoriť svoj účet v aplikácii My Renault a získať prístup k celému jeho obsahu, postupujte podľa nasledujúcich pokynov:
Poznámka: Svojím heslom chránite prístup do vášho účtu. Uchovávajte ho na bezpečnom mieste.
Poznámka: Ak v priečinku doručenej pošty nemáte aktivačný email, skontrolujte si priečinok nevyžiadanej pošty.
Ak chcete pridať svoje auto do svojho účtu My Renault, postupujte takto:
Poznámka: Ak ste si ešte nevytvorili svoj účet, prečítajte si naše ČKO „Ako si vytvorím účet v aplikácii My Renault?“ v tej istej sekcii pomocníka.
Poznámka: Ak nepoznáte VIN svojho auta, prečítajte si naše ČKO „Kde nájdem svoje číslo VIN?“. v tej istej sekcii pomocníka.
Áno, do jedného účtu My Renault môžete pridať niekoľko áut.
Ak to chcete urobiť:
Poznámka: Ak je to potrebné, môžete si pozrieť ČKO „Ako môžem pridať auto na svoj účet My Renault?“ v tej istej sekcii pomocníka.
Synchronizácia aplikácie My Renault s vaším autom je nevyhnutným krokom, aby ste mohli využívať pripojené funkcie vašej aplikácie My Renault.
Ak chcete synchronizovať svoju aplikáciu My Renault s autom, postupujte podľa nasledujúcich pokynov:
Poznámka: Viac informácií si prečítajte v našich ČKO „Ako si vytvorím účet v aplikácii My Renault?“ v tej istej sekcii pomocníka.
Poznámka: Ak upozornenie zmizne pred zadaním kódu, nájdete ho znova kliknutím na malú ikonu poznámky „post-it“ v hornej časti obrazovky.
Ak sa vám však na centrálnej obrazovke vozidla nezobrazí upozornenie obsahujúce kód, počkajte 5 minút a potom znova spustite synchronizáciu z aplikácie My Renault.
Poznámka: Ak však neboli splnené podmienky na úspešnú synchronizáciu, dovoľte, aby sme vás krok za krokom sprevádzali aplikáciou My Renault. Najmä ak ste si práve aktivovali svoje služby vo svojom aute, počkajte niekoľko hodín predtým, ako synchronizujete svoj účet My Renault s vozidlom.
Na jeden účet My Renault je možné pridať niekoľko áut. Nie je však možné synchronizovať to isté auto s niekoľkými účtami My Renault.
Poznámka: POzrite si ČKO „Je možné na jeden účet My Renault pridať niekoľko áut?“ v tej istej sekcii pomocníka.
Nižšie je uvedených niekoľko možných dôvodov:
Aby ste mohli využívať svoje služby v aplikácii My Renault, musíte tieto služby aktivovať vopred vo svojom aute.
Ak chcete aktivovať služby vo svojom aute, postupujte takto:
Aby ste mohli využívať svoje služby z aplikácie My Renault, musíte tiež synchronizovať aplikáciu My Renault so svojím autom.
Ak chcete synchronizovať svoje vozidlo s aplikáciou My Renault:
VIN je identifikačné číslo vášho vozidla. Skladá sa zo 17 číslic.
Nájdete ho na osvedčení o registrácii vozidla v oddiele E alebo v ľavom dolnom rohu čelného skla.
VIN je potrebné na pridanie auta na váš účet My Renault.
Svoju e-mailovú adresu prepojenú s vaším účtom My Renault môžete zmeniť podľa nasledujúcich pokynov:
Ak chcete poslať svoj cieľ do svojho auta z aplikácie My Renault, postupujte podľa nasledujúcich pokynov:
Predajcu Renault nájdete v aplikácii My Renault takto:
Najprv skontrolujte, či je vaše vozidlo prepojené s aktívnym zdieľaním údajov.
Pri príprave vozidla na ďalší predaj postupujte podľa nasledujúcich pokynov:
Poznámka: Prečítajte si ČKO „Ako odstránim svoje auto z aplikácie My Renault?“ v tej istej sekcii pomocníka.
Ak chcete odstrániť svoje auto z aplikácie My Renault, postupujte podľa nasledujúcich pokynov:
Poznámka: Ak máte vo svojom účte My Renault niekoľko vozidiel, vyberte vozidlo, ktoré chcete odstrániť.
stránka pomocníka
Online služby pro elektrické vozidlá
Objavte odpovede na svoje otázky o online službách pre elektrické vozidlá Renault.
Ak chcete naplánovať nabíjanie vášho Renault Zoe prostredníctvom obrazovky Easy Link, postupujte podľa nasledujúcich pokynov:
• V hlavnej ponuke kliknite na „Nastavenia“ a potom na „Vozidlo“ v dolnej časti obrazovky.
• Otvorte ponuku EV a kliknite na kartu „Nabíjať“ v ľavom dolnom rohu obrazovky.
• Na naprogramovanie nabíjania kliknite na „Program“. Zadajte svoje preferencie (čas začiatku, čas ukončenia a vybrané dni). Potom môžete zobraziť všetky svoje nastavenia na karte „Kalendár “.
• Zvolené dni a časy sa zobrazia kliknutím na šípku.
Poznámka:
Ak chcete naplánovať spustenie klimatizácie vo vašom vozidle prostredníctvom obrazovky Easy Link, postupujte podľa nasledujúcich pokynov:
Ak to nefunguje, skontrolujte, či:
Poznámka: Okamžité nabíjanie nie je možné, keď je zapnuté plánovanie.
Ak chcete spustiť klimatizáciu priamo z mobilnej aplikácie My Renault, kliknite na tlačidlo umiestnené pod dojazdom vozidla a stavom batérie.
Ak chcete naplánovať klimatizáciu, kliknite na záložku „komfort“, čím získate prístup k možnostiam plánovania.
Ak to nefunguje, skontrolujte, či:
Ak chcete získať online služby pre elektrické vozidlá Renault v aplikácii My Renault, musíte mať smartfón s jednou z 3 najnovších verzií Android alebo iOS.
Ak chcete skontrolovať verziu použitú vo vašom smartfóne a zistiť, ako ju aktualizovať, kliknite na nasledujúce prepojenia:
Ak chcete získať prístup k online službám pre elektrické vozidlá Renault postupujte podľa pokynov v smartfóne:
Nie. Na prístup k týmto online službám pre elektrické vozidlá Renault si musíte vytvoriť účet My Renault pomocou aplikácie v smartfóne.
Ak si chcete obnoviť pripojené služby, prejdite do zákazníckeho priestoru na stránke My Renault, potom prejdite do obchodu Store.
Potom budete mať možnosť vidieť stav svojich služieb a v prípade potreby ich obnoviť alebo kúpiť nové služby.
Z mobilnej aplikácie My Renault si môžete pripraviť trasu tak, že lokalizujete nabíjacie stanice na vašej trase, ktoré sú pre vaše vozidlo najvhodnejšie.
Vyplnením informácií o ceste (stav batérie, počet cestujúcich, počet batožín atď.) môžete získať odhadovanú trasu simulujúcu cestu a čas nabíjania.
Keďže sa táto cesta odhaduje, nemôžeme zaručiť dostupnosť nabíjacích miest v cieli.
Nahliadnite do našich používateľských príručiek
Chcete sa dozvedieť viac?
multimediálny systém
Easy Link
kompatibilitu
skontrolujte kompatibilitu vášho telefónu