Potrebujete viac informácií o našom multimediálnom systéme R-Link Evolution?
Bluetooth®, Android Auto™ a Apple Carplay™, Coyote a pripojené služby, aplikácia My Renault , aktualizácie a navigácia atď. Pozrite si naše odpovede na vaše často kladené otázky.
Spárovanie mobilného telefónu s R-Link môžete vykonať buď z telefónu, alebo z R-Link. Tento postup sa môže líšiť v závislosti od používaného telefónu.
Poznámka: Neskúšajte tieto dva postupy súčasne. Toto znemožní spojenie cez Bluetooth.
Spôsob 1: Spárovanie z vášho telefónu so systémom Android
Poznámka: Na zariadeniach Samsung sa môže zobraziť hlásenie požadujúce zadanie kódu Bluetooth. V takomto prípade zadajte číslo zobrazené v R-Link.
Spôsob 2: Párovanie z R-Link
Váš telefón so systémom Android je teraz spárovaný s R-Link.
Spárovanie mobilného telefónu s R-Link môžete vykonať buď z telefónu, alebo z R-Link. Tento postup sa môže líšiť v závislosti od používaného telefónu.
Poznámka: Neskúšajte tieto dva postupy súčasne. Toto znemožní spojenie cez Bluetooth.
Pri akomkoľvek type zariadenia je prvým dôležitým krokom aktivovanie Bluetooth v R-Link:
Spôsob 1: Spárovanie z vášho iPhone
Domovská stránka > Ponuka > Telefón > Hlásenie „Spravovať zariadenia“ > NIE > „+“ (pravá dolná časť obrazovky) > „Zviditeľniť R-Link“: R-Link je potom viditeľný po dobu 300 sekúnd.
Spôsob 2: Párovanie z R-Link
Váš iPhone je teraz spárovaný s R-Link.
Krok 1: Skontrolujte, či je váš telefón kompatibilný s R-Link Evolution. Ak to chcete urobiť, z časti Ponuka prejdite do časti Telefón, kliknite na položku Nastavenia a potom na položku Spravovať zariadenia. Skontrolujte, či sa váš telefón zobrazuje v zozname pridružených zariadení.
Poznámka: Ak máte problémy so spárovaním telefónu, prečítajte si ČKO „Nemôžem spárovať svoj telefón s R-Link Evolution“ v tej istej časti pomocníka.
Krok 2: Ak chcete začať hovor, prejdite do ponuky telefónu a ťuknite na telefónny zoznam. Vaše kontakty sa automaticky importujú na obrazovku R-Link Evolution. Vyberte kontakt, ktorému chcete zavolať, a ťuknutím číslo vytočte.
Poznámka: Ak je váš zoznam kontaktov na obrazovke R-Link Evolution prázdny, napriek tomu, že ste proces párovania správne dokončili, skontrolujte v telefóne, či sú vaše kontakty uložené v pamäti telefónu a nie na karte SIM. Aby sa na obrazovke R-Link Evolution zobrazovali kontakty, musia byť kontakty uložené v telefóne a nie na karte SIM.
Krok 1: Skontrolujte, či je váš telefón kompatibilný s R-Link Evolution. Ak to chcete urobiť, prejdite v ponuke do časti Telefón, kliknite na položku Nastavenia a potom na položku Spravovať zariadenia. Skontrolujte, či sa váš telefón zobrazuje v zozname pridružených zariadení.
Poznámka: Ak máte problémy so spárovaním telefónu, prečítajte si ČKO „Nemôžem spárovať svoj telefón s R-Link Evolution“ v tej istej časti pomocníka
Krok 2: Po spárovaní telefónu so systémom R-Link Evolution 2 prejdite do ponuky multimédií a kliknite na položku Médiá. Zvoľte „Bluetooth“ ako zdroj hudby a vyberte si hudbu na svojom telefóne.
Krok 1: Skontrolujte, či je váš telefón správne spárovaný s R-Link Evolution. Ak to chcete urobiť, prejdite v hlavnej ponuke do časti Telefón, kliknite na položku Nastavenia a potom na položku Spravovať zariadenia. Skontrolujte, či sa váš telefón zobrazuje v zozname pridružených zariadení.
Poznámka: Ak máte problémy so spárovaním telefónu, prečítajte si ČKO „Nemôžem spárovať svoj telefón s R-Link Evolution“ v tej istej časti pomocníka
Krok 2: Ak je telefón správne spárovaný, ale stále nemôžete uskutočniť odchádzajúce hovory, skontrolujte v telefóne, či sú vaše kontakty uložené priamo v telefóne a nie na karte SIM.
Aby sa na obrazovke R-Link Evolution zobrazovali kontakty, musia byť kontakty uložené v telefóne a nie na karte SIM.
Poznámka: Ak telefonovanie aj po tomto nefunguje, môže ísť o konkrétny problém s kompatibilitou a odporúčame vám zavolať na našu linku zákazníckej podpory. Uveďte, že ste už vykonali vyššie uvedené kroky, aby ste nám pomohli lepšie vyriešiť problém.
Krok 1: Ak máte problémy so spárovaním telefónu s R-Link Evolution, postupujte podľa našich pokynov pre párovanie (pre iPhone, Android a Windows), ktoré nájdete v tej istej sekcii pomocníka.
Krok 2: Ak proces párovania stále nefunguje, otestujte kompatibilitu s našou kontrolou kompatibility online tu
Ak chcete spustiť test, musíte vedieť:
Ako nájsť tieto informácie je vysvetlené v konkrétnych častiach na stránke overenia kompatibility.
Krok 3: Ak nenájdete pozitívne výsledky v našom on-line teste kompatibility alebo nemôžete nájsť svoje verzie v zozname:
Aktualizácia systémov môže problém vyriešiť a umožní vám spárovať telefón. Ak nie, zavolajte na našu linku zákazníckej podpory a uveďte, že ste už vykonali vyššie uvedené kroky, aby ste pomohli vyriešiť problém.
Ak je výsledok online testu kompatibility pozitívny, znamená to, že proces párovania by mal fungovať, preto môže existovať konkrétnejší problém. Zavolajte na našu zákaznícku podporu a uveďte, že ste už vykonali vyššie uvedené kroky, aby sme vám mohli čo najlepšie pomôcť.
Povoľte rozpoznávanie hlasu Android Auto™: Talk to Google™.
Spôsob 1: Stlačte a podržte tlačidlo „Push To Talk“, kým nezaznie zvukový signál.
Spôsob 2: Keď používate Android Auto™, ťuknite na ikonu „mikrofón“ umiestnenú v pravom hornom rohu obrazovky. Potom začujete zvukový signál.
Spôsob 3: Vyslovte slová „Ok Google“ a Android Auto™ potom vydá zvukový signál.
Potom môžete položiť niekoľko otázok a hlasom ovládať určité aplikácie, ako napríklad telefonovanie, prehrávanie hudby, odosielanie a odpovedanie na textové správy, používanie máp a získavanie trás, vytváranie pripomienok atď.
Príklad: „Volať ‚meno kontaktu‘“, „Poslať správu ‚meno kontaktu‘“, „Naplánovať trasu k ‚adresa‘“ atď.
Upozornenie: Telefonické hovory fungujú prostredníctvom audio systému vozidla cez R-Link Evolution. Pri pripájaní k systému Android Auto™ však rozpoznávanie hlasu nemôže prechádzať cez audiosystém. Smartfón môže byť zdrojom problému. Ak je to váš prípad, kontaktujte linku zákazníckej podpory výrobcu vášho smartfónu.
1. Vo vašom telefóne:
2. Vo vašom aute:
Keď vozidlo nie je v chode, odomknite obrazovku smartfónu a pripojte ho k multimediálnemu systému R-Link Evolution vášho vozidla Renault pomocou kompatibilného kábla USB.
Na obrazovke sa zobrazí hlásenie s otázkou, či chcete spustiť Android Auto™. Kliknutím na tlačidlo Áno a potom kliknutím na tlačidlo Android Auto™ umiestnené v dolnej strednej časti obrazovky prejdete na domovskú stránku.
Zobrazí sa ďalšia obrazovka s výzvou na kontrolu smartfónu.
3. Vo vašom telefóne:
Postupujte podľa pokynov na obrazovke vášho telefónu. Ak si chcete vychutnať optimálny zážitok, odporúčame, aby ste prijali všetky oprávnenia a žiadosti.
4. Vo vašom aute
Na obrazovke R-Link Evolution kliknite na tlačidlo umiestnené v strede v dolnej časti obrazovky „Android Auto™“ a prejdite na domovskú stránku Android Auto™.
Poznámka: Aby ste predišli problémom, odporúčame vám použiť kábel USB rovnakej značky ako smartfón.
Telefón sa nedá počas pripojenia používať.
Ak chcete skontrolovať, či je váš Renault kompatibilný*:
*K dispozícii na niektorých modeloch. Viac informácií o každom vybavenom modeli Renault nájdete na stránkach vozidla na našej webovej lokalite: https://www.renault.fr/vehicules/vehicules-particuliers.html
Ak chcete používať Android Auto™, musíte mať telefón so systémom Android verzie 5.0 (Lollipop) alebo vyššej verzie.
Renault pre vás testuje celý rad telefónov, aby zabezpečil kompatibilitu. Rad zahŕňa niektoré modely vybavené systémom Android 5.0 alebo novšej verzie, ktoré nepodporujú Android Auto™ pre R-Link Evolution.
V našej používateľskej príručke ďalej na stránke pomocníka nájdete zoznam telefónov testovaných spoločnosťou Renault Engineering vo formáte PDF.
Odporúčame vám spustiť všetky dostupné aktualizácie softvéru, aby ste sa uistili, že váš smartfón je kompatibilný so systémom Android Auto™.
Nainštalujte tieto aplikácie:
Android Auto™ sa dodáva so 4 natívnymi aplikáciami:
Z Google Play Store si môžete vo svojom smartfóne nainštalovať ďalšie aplikácie, ktoré sú kompatibilné s Android Auto™, napríklad WhatsApp™ alebo Spotify™.
Zoznam kompatibilných aplikácií nájdete na tomto prepojení: g.co/androidauto.
Poznámka: Počas jazdy môžu byť v systéme Android Auto™ používané iba aplikácie certifikované spoločnosťou Google a stiahnuté do vášho smartfónu.
Nižšie nájdete zoznam ovládacích prvkov kompatibilných s Android Auto™:
Návrat do R-Link Evolution z Android Auto™:
Spôsob 1:
Spôsob 2:
Kombinujte Android Auto™ a R-Link Evolution na rovnakej obrazovke:
Hudobný prehrávač si potom môžete zobraziť (Spotify, Google Music) v navigačnom systéme Android Auto™ a R-Link Evolution. Môžete si tiež zobraziť navigáciu systému Android Auto™ (Mapy) pri počúvaní rádia FM systému R-Link Evolution.
Poznámka: Dve podobné funkcie nie je možné zapnúť súčasne. Nemôžete povoliť Mapy v systéme Android Auto™ a zároveň navigáciu v systéme R-Link Evolution.
Postupujte podľa týchto pokynov na zrušenie spárovania zariadenia z vášho R-Link:
Ak si želáte odstrániť zariadenie z uloženého zoznamu v R-Link:
Postupujte podľa pokynov na stiahnutie a inštaláciu Coyote vo vašom R-Link:
Tu je postup, ktorý je potrebné dodržať pri prenose balíka Coyote z jedného vozidla do druhého:
Poznámka: Po potvrdení žiadosti o prenos nie je možné operáciu zrušiť. Už nebude možné preniesť balík z cieľového vozidla do východiskového vozidla.
Balíky, ktoré obsahujú TomTom Live alebo TomTom Traffic, nie sú prenosné, pretože sú spojené iba s predplatným pre vozidlo.
Ak Coyote Series už nefunguje, je možné, že platnosť vašej trojmesačnej skúšobnej verzie uplynula.
Môžete skontrolovať, či je vaša zmluva stále aktívna v obchode R-Link Store. (Prečítajte si naše ČKO „Ako získam prístup do R-Link Store?“, ak potrebujete pomoc.)
V R-Link Store prejdite do časti „Moje aplikácie a služby“ a pozrite si stav zmlúv vašich pripojených služieb.
Ak platnosť vašej trojmesačnej skúšobnej verzie uplynula, môžete ju predĺžiť zakúpením plnej verzie, ktorá je k dispozícii v sekcii Katalóg.
Ak máte aktívnu zmluvu, ale Coyote stále nefunguje, skontrolujte v aute, či je v systéme R-Link Evolution aktivované zdieľanie údajov: Hlavná ponuka/Služby/Nastavenia/Zdieľanie údajov. Ak má byť systém Coyote funkčný, musí sa aktivovať zdieľanie údajov.
Ak problém pretrváva, požiadajte o pomoc zákaznícku podporu a uveďte, že ste už tento postup dodržali.
Ak chcete aktivovať trojmesačnú skúšobnú verziu Coyote Series, musí byť aktivovaná konektivita vášho vozidla.
Ak chcete vedieť, či je vaše auto aktívne, skontrolujte vo svojom systéme R-Link Evolution, či sa v dolnej časti obrazovky v hlavnej ponuke objaví tlačidlo „Aktivovať moje služby“.
Ak sa tlačidlo zobrazí, kliknite naň a podľa pokynov aktivujte pripojenie. Po dokončení tohto procesu bude vaša trojmesačná verzia Coyote Series uvedená do prevádzky do 72 hodín.
Aplikáciu Coyote nájdete v sekcii služieb.
Ak sa tlačidlo „Aktivovať moje služby“ nezobrazí v hlavnej ponuke, znamená to, že pripojenie vášho vozidla je už aktívne a že vaša 3-mesačná skúšobná verzia Coyote je funkčná.
Ak chcete vedieť, či je vaše auto pripojené, prejdite do ponuky a skontrolujte, či sa v dolnej časti obrazovky zobrazuje tlačidlo „Aktivovať moje služby“.
Ak sa tlačidlo nezobrazí na obrazovke, znamená to, že vaše auto je už pripojené.
Ak sa tlačidlo zobrazí, kliknite na Aktivovať moje služby a postupujte podľa pokynov.
Poznámka: Aktivácia pripojenia vášho auto môže trvať až 72 hodín.
Vaše auto je teraz pripojené a môžete si užiť všetky svoje služby. V ČKO „Prečo aktivovať pripojenie?“ nájdete viac informácií.
Poznámka: Aby vaše pripojené služby fungovali, musí byť aktivované zdieľanie údajov.
Ak chcete skontrolovať, či ste aktivovali zdieľanie údajov, prejdite do: Hlavná ponuka/Služby/Nastavenia/Zdieľanie údajov.
Aktivácia pripojenia vášho auta vám umožní využívať služby ako:
Ak chcete skontrolovať, či je vaše pripojenie aktívne, prečítajte si ČKO „Je moje vozidlo pripojené?“
Zdieľanie údajov môžete kedykoľvek deaktivovať/aktivovať v sekcii služieb vášho R-LINK Evolution: Hlavná ponuka/Služby/Nastavenia/Zdieľanie údajov.
Poznámka: Pripojené služby (Coyote, TomTom Traffic atď.) potrebujú aktívne zdieľanie údajov, aby fungovali správne.
Ak po prvýkrát chcete získať prístup do R-Link Store a k celému jeho obsahu:
KROK 1: Začnite vytvorením vášho účtu My Renault
Poznámka: Ak v priečinku doručenej pošty nemáte aktivačný email, skontrolujte si priečinok nevyžiadanej pošty.
KROK 2: Zaregistrujte svoje vozidlo Renault vo vašom účte My Renault
Ak po prvýkrát chcete získať prístup do R-Link Store a k celému jeho obsahu:
KROK 1: Začnite vytvorením vášho účtu My Renault
Poznámka: Ak v priečinku doručenej pošty nemáte aktivačný email, skontrolujte si priečinok nevyžiadanej pošty.
KROK 2: Zaregistrujte svoje vozidlo Renault vo vašom účte My Renault
Za účelom správy obsahu systému R-LINK pomocou dostupnej pamäte:
Ak si želáte pridať bezplatný alebo platený obsah vo vašom R-Link (služby, aplikácie, mapy):
R-Link Store vám umožňuje vykonávať niekoľko úkonov:
Vytvorenie účtu v My Renault vám umožní využívať všetky služby pre vaše auto.
Registrácia v My Renault vám umožní:
Ak si chcete vytvoriť účet v My Renault, kliknite tu.
Aktualizácia vášho systému R-Link/R-Link Evolution alebo Carminat TomTom je dôležitá na zaručenie prevádzky navigačných a pripojených služieb po 6. apríli 2019.
Systémy R-Link 2 a TomTom Live sa nemusia aktualizovať.
Systém môžete bezplatne aktualizovať na lokalite Renault Connect.
Systémy R-Link 2 a TomTom Live sa nemusia aktualizovať.
Postupujte podľa nasledujúcich pokynov:
1/ Vyberte systém R-Link Evolution;
2/ Zadajte 17-miestne číslo VIN vášho vozidla (identifikačné číslo vozidla) (napr. VF1RFA123ABC12345).
Poznámka: Toto číslo nájdete na osvedčení o registrácii alebo v ľavom dolnom rohu čelného skla vášho vozidla.
3/ Stiahnite si aktualizačný súbor do svojho počítača;
Poznámka: Uistite sa, že vaše internetové pripojenie je aktívne počas celého procesu.
4/ Rozbaľte a skopírujte aktualizačný súbor na prázdny USB kľúč (veľkosť kľúča: 8 ‒ 32 GB; formátovaný na FAT32).
5/ Naštartujte motor a skontrolujte, či je váš systém R-Link/R-Link Evolution zapnutý
DÔLEŽITÉ UPOZORNENIE: Nevypínajte systém R-Link/R-Link Evolution. Nechajte svoje vozidlo zaparkované so zapnutým motorom po celú dobu procesu inštalácie.
6/ Kľúč do USB vložte portu vášho automobilu a postupujte podľa pokynov na obrazovke.
Poznámka: Aktualizácia môže trvať približne 15/20 minút
Na konci procesu inštalácie sa na obrazovke vášho R-Link/R-Link Evolution môže zobraziť hlásenie „Aktualizácia CanCoProcessor“. V takom prípade musíte počkať niekoľko minút, kým sa systém úplne reštartuje.
Áno, svoj systém R-Link/R-Link Evolution môžete aktualizovať bezplatne na stránke Renault Connect. Kliknutím TU spustite aktualizáciu.
Poznámka: Ďalšie informácie nájdete v našich ČKO „Ako aktualizujem svoj R-Link/R-Link Evolution?“.
Ako aktualizovať R-Link a jeho obsah (systém, mapy, aplikácie):
Krok 1: Začnite nainštalovaním softvéru R-Link Toolbox na sťahovanie
KROK 2: Aktualizujte svoj systém R-Link
Ak TomTom Live Traffic už nefunguje správne, je možné, že platnosť vašej trojročnej skúšobnej verzie uplynula.
Môžete skontrolovať, či je vaša zmluva stále aktívna v R-Link Store (pozrite si naše ČKO „Ako získam prístup do R-Link Store?“, ak potrebujete pomoc).
V R-Link Store prejdite do časti „Moje aplikácie a služby“ a pozrite si stav zmlúv vašich pripojených služieb.
Ak platnosť vašej zmluvy TomTom Live Traffic uplynula, môžete si kúpiť plnú verziu, ktorá je k dispozícii v sekcii „Katalóg“.
Ak je vaša zmluva aktívna, ale prevádzka TomTom Live Traffic stále nefunguje, skontrolujte, či je v systéme R-Link Evolution aktivované zdieľanie údajov: Hlavná ponuka/Služby/Nastavenia/Zdieľanie údajov. Aby služba TomTom Traffic fungovala, je potrebné aktivovať zdieľanie údajov.
Ak problém pretrváva, skúste aktualizovať verzie softvéru a máp v R-Link Store v časti Aktualizácie. (Prečítajte si naše ČKO „Ako môžem aktualizovať svoje mapy?“, ak potrebujete pomoc.)
Ak sa problém napriek tomu stále nevyriešil, požiadajte o pomoc zákaznícku podporu a uveďte, že ste už tento postup dodržali.
Aby ste mohli postupovať podľa pokynov, budete potrebovať SD kartu vášho systému R-Link Evolution a počítač s prístupom na internet.
Krok 1: Vybranie karty SD ‒ Vo vašom aute
Najprv choďte do auta, zapnite motor a systém R-Link Evolution V hlavnej ponuke kliknite na ikonu „+“, stlačte tlačidlo „Vybrať kartu SD“ a voľbu potvrďte. Teraz môžete bezpečne vybrať kartu SD z vozidla. (Poznámka: Karta SD sa nachádza vedľa portu USB vo vašom vozidle.)
Krok 2: Stiahnutie novej mapy ‒ do vášho počítača
Zapnite počítač, choďte online a prihláste sa do obchodu R-Link Store (pozrite si ČKO „Ako sa dostanem do R-Link Store?“, v prípade potreby).
Po uložení v R-Link Store sa zobrazí kontextové okno, ak sú k dispozícii aktualizácie (Poznámka: ak sa nezobrazí žiadne kontextové okno, vaša mapa už môže byť aktuálna. Stále môžete skontrolovať, či je k dispozícii nová mapa v časti „Aktualizácie“). Vyberte položku, ktorú chcete aktualizovať, a kliknite na Prístup k aktualizáciám a potom na Aktualizáciu.
Vložte kartu SD do počítača, spustite aplikáciu R-Link Evolution Toolbox a začnite sťahovať aktualizácie. (Poznámka: V závislosti od veľkosti máp a vášho internetového pripojenia môže sťahovanie chvíľu trvať.)
Po dokončení sťahovania môžete kartu SD bezpečne vybrať.
Krok 3: Inštalovanie novej mapy vo vašom R-Link Evolution ‒ Vo vašom aute
Vezmite SD kartu obsahujúcu nové stiahnuté mapy späť do vášho vozidla. Naštartujte motor a nechajte ho bežať počas procesu. Potom vložte kartu SD a zapnite systém R-Link Evolution. Proces inštalácie sa spustí automaticky.
Poznámka: Nepoužívajte svoj systém R-Link Evolution a nechajte motor zapnutý počas inštalácie.
Po dokončení inštalácie sa zobrazí hlásenie. Nové mapy môžete ihneď využívať.
Ak chcete spustiť navigáciu GPS z domovskej stránky R-Link Evolution, kliknite na Ponuku a potom ťuknite na Navigáciu. V ponuke Navigácie zadajte cieľové miesto stlačením tlačidla „Cieľ“.
Musíte zadať:
Potvrďte cieľ a navigácia sa spustí po niekoľkých sekundách.
Poznámka: Všetky vaše predchádzajúce ciele a zaujímavé miesta (benzínové stanice, parkoviská atď.) nájdete v ponuke Cieľ.
stránka pomocníka
Online služby pre elektrické vozidlá
Objavte odpovede na svoje otázky o online službách pre elektrické vozidlá Renault.
Poznámka: Okamžité nabíjanie nie je možné, keď je zapnuté plánovanie.
Keď je nabíjanie aktivované, môžete si na stránke „Moje vozidlo“ zobraziť ďalšie plánované nabíjanie s dátumom, časom a trvaním.
Ak chcete spustiť klimatizáciu priamo z mobilnej aplikácie My Renault, kliknite na tlačidlo umiestnené pod dojazdom vozidla a stavom batérie.
Ak chcete naplánovať klimatizáciu, kliknite na záložku „komfort“, čím získate prístup k možnostiam plánovania.
Ak to nefunguje, skontrolujte, či:
Aby ste mohli využívať online služby pre elektrické vozidlá v aplikácii My Renault, musíte mať smartfón s jednou z 3 najnovších verzií Android alebo iOS.
Ak chcete skontrolovať verziu použitú vo vašom smartfóne a zistiť, ako ju aktualizovať, kliknite na nasledujúce prepojenia:
Ak chcete získať prístup k online službám pre elektrické vozidlá Renault postupujte podľa pokynov v smartfóne:
Nie. Musíte si vytvoriť účet My Renault pomocou aplikácie v smartfóne, aby ste mali prístup k týmto online službám pre elektrické vozidlá Renault.
Ak si chcete obnoviť pripojené služby, prejdite do zákazníckeho priestoru na stránke My Renault, potom prejdite do obchodu Store.
Potom budete mať možnosť vidieť stav svojich služieb a v prípade potreby ich obnoviť alebo kúpiť nové služby.
Webová lokalita My Z.E. už nie je k dispozícii. Prístup ku všetkým službám pre elektrické vozidlá máte z aplikácie My Renault.
Na prístup k týmto online službám pre elektrické vozidlá Renault si musíte vytvoriť účet My Renault pomocou aplikácie v smartfóne.
Aktivačný kód použitý na vytvorenie účtu My Renault je možné nájsť na rôznych miestach:
Aplikácia My Z.E. sa zmenila a je teraz integrovaná do aplikácie My Renault.
Ak chcete získať prístup k svojim službám, stiahnite si novú aplikáciu My Renault a vytvorte si účet. Ak vaše služby stále nie sú prístupné, je možné, že platnosť vašich zmlúv sa skončila.
Aby ste ich mohli využívať, môžete ich každý rok bezplatne obnoviť v R-Link Store. Prečítajte si ČKO „Ako obnovím svoje služby?“ v tej istej sekcii pomocníka.
Áno, môžete si objednať ponuky prostredníctvom siete alebo prostredníctvom R-Link Store (pre vozidlá vybavené systémom R-Link).
Na získanie online služieb pre elektrické vozidlá Renault zavolajte na našu zákaznícku podporu s dokladom o kúpe a požiadajte o vytvorenie zmluvy vo vašom mene.
Z mobilnej aplikácie My Renault si môžete pripraviť trasu tak, že lokalizujete nabíjacie stanice na vašej trase, ktoré sú pre vaše vozidlo najvhodnejšie.
Vyplnením informácií o ceste (stav batérie, počet cestujúcich, počet batožín atď.) môžete získať odhadovanú trasu simulujúcu cestu a čas nabíjania.
Keďže sa táto cesta odhaduje, nemôžeme zaručiť dostupnosť nabíjacích miest v cieli.
Pri príprave vozidla na ďalší predaj postupujte podľa nasledujúcich pokynov:
Z vašej obrazovky R-LINK:
• Na obrazovke R-LINK kliknite na ponuku, aby ste sa dostali do hlavnej ponuky.
• Stlačte ikonu Systém.
• V ponuke Systém kliknite na šípku doprava a vyhľadajte ikonu návratu k pôvodným nastaveniam.
• Stlačením ikony spustíte reset.
Poznámka: Obnovením systému sa vymažú všetky vaše osobné údaje na palube (predchádzajúce ciele, predvoľby rádia, zariadenia s pripojením Bluetooth atď.).
Vaše auto je teraz pripravené na predaj. Môžete povedať novému majiteľovi, že môže tiež využívať online služby pre elektrické vozidlá. Stiahnite si sprievodcu pre ďalší predaj online služieb tu, aby ste ho zdieľali s novým vlastníkom.
Ak chcete získať online služby pre elektrické vozidlá potrebujete aktivačný kód. Postupujte podľa nasledujúcich pokynov:
Stiahnite si našu príručku o online službách pre elektircké vozidlá, kde nájdete ďalšie informácie.
Ak chcete naďalej využívať svoje online služby pre elektrické vozidlá, stiahnite si bezplatne aplikáciu My Renault z Apple Store alebo Google Play. Ak chcete získať prístup k svojim službám, stačí postupovať podľa nasledujúcich pokynov:
Naše inštruktážne videá
Nahliadnite do našich používateľských príručiek
Chcete sa dozvedieť viac?
multimediálny systém
R-Link Evolution
kompatibilitu
kontrola kompatibility vášho telefónu